Beni özlediğinde
Gözlerimi düşün.
Guruba yönel
Düşlerine girdiğimde,
Kızıllaşan renklerde
Özlemini bulacaksın.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Beni özlediğinde.... Bilki özleniyorsundur.... Çok güzeldi.... Tebrikler Şairim...
yine güzel bir şiir okudum.
derin bir iz bırakıyor insanda
tabi ilk okuğum iki şiir daha hoştu zannımca.
üç şiir içinde tebrikler.
Sıradan bir şiir olmuş abim,daha iyilerini yazıyorsun sen.
Şiirlerinde alıştığımız o giz,o zeka yok bu dizelerde.
Saygılar..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta