Öyle aradım ki bugün seni yanıbaşımda,
Sana hasret, sana muhtaç ve senle dolu.
Özlemin fırtına gibi esti başımda,
Aradım, bulamadım sana giden yolu...
Sıcacık, güven dolu o ellerini,
Bana sevgiyle bakan o gözlerini.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Duyguların,hiç allanıp pullanmadan söylendiğinde
böyle güzel bir şiir oluşa biliyorsa,o duyguların kaynağında bir hüner var demektir.Kutlarım şair
hanımefendi,saygılarımla,
Ünal Beşkese
sevgilinin varlığı ancak bu kadar güzel anlatılabilir. tebrikler.başarılar diliyorum...
Bir kaç şiirini okudum oldukça başarılı buldum,belliki yüreğin özlemlerle yoğrulmuş.Özlemek, kavuşup sımsıkı sarılma dürtüsü kadar güzel olsa gerek.Başarılar.......
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta