Ne kadar susamışız hayata
Hani kedersizliğe, tasasızlığa.
Bir renkte binbir renk görür
Bir çiçekten binbir koku alırdık
Ne kadar özlemişiz özlememeyi
Ve ne kadar sevmişiz hatıraları.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Şimdi İstanbullu günlerden geriye kalan;
Seninle ve sensiz yaşadığım bir kaç anı,
Bir kaç hüzünlü şarkı,
Ve aydedenin gözyaşları.
Aydedeyide ağlattın ya kardeşim. Helal olsun... Yüreğine kalemine sağlık...
istanbul düşlerin doğduğu şehir...istanbul ekmek...istanbul özlem...istanbul hasret...duygularını çok güzel dize getirmissin....
saygılar....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta