Bir resme bakıpda ağlamdıysan özlemek nedemek bilemezsin
Senin elinin tersiyle ittiğin seçeneklerin var benim avuçlarımın içindn kayıp giden ihtimallerim o uçurumdan beraber düşmedikçe eşit özlmek yaşayamayız birgün herşey okadar güzel olacakki özleme bile gerek kalmayacak önce sadakatı öğreneceksin sonra fedakarlığı hallederiz seni kollarımın arasına alıp saatlerce öyle kalma isteği hiç geçmeyecek bir yolda bana doğru yürüdüğünü görmek gibi masum isteklerim var benim unutamk için aylarca direndiğim şeylerin ufak şeyde yeniden canımı acıtması gibi hayatın adeletsizliğidir söyleyin bana ben onu gözlerine vurulmuşken neden o başka gözlerde kalbinin ritmini değiştirecek insan arıyor kiben sana bunu yapmam diyenlerin yapmadığı şeymi kaldı bu dünyada bu gidişle hiçbir şeyin yolunda gideceği yokhayattaki herşeyin anlamını yitirdiğim elimeden tutan yok çünkü onun gelip elimden tutamsını beklemek gibi saçma sapan ideolojik yapı var kanımda çünkü beni alıp götüren senin dünyaya baktığpın pencerinin önü benim için yaprağı kıpırdatmayanlar için koca ağacı sallamışım ben hep boşuna uğraşmışım boşuna ödün vermişim kendimden hepimize yazıklar olsun en çookda içim deki sen
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta