Ne siluetin kaldı hayalimde,
Ne kulaklarımda nağmelerin,
Nede buradaki insanları,
Senin insanlarına benzetirim...
Bir özlemin kalmış içimde,
Ne sana gel diyebilirim,
Bağlanmış kalmışım burda
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Bir özlemin kalmış içimde,
Ne sana gel diyebilirim,
Bağlanmış kalmışım burda
Nede ben sana gelebilirim.....
GÜLSEREN ONAY
yaa işte böyle sevgili dost!Sevgiliye ne gidebiliyoruz ne de gel diyebiliyoruz...duygularınızı böylesine güzel ifade ettiğiniz için kutluyorum.yüreğinize ve kaleminize sağlık
ne bir rsmin vardi bakacak
ne bir elin vardi tutacak
gormedigin gozlerinde gozlerim
bilmedigim hayallerini gozlerim...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta