Mazi sayfasında dolaştım durdum.
Yaşadığım günlerle bir bağ kurdum.
Acıda, coşkuda esip savruldum.
Yeniden yaşadım hüznü sevinci!
Beni mesrur eden aşkı özledim.
Gönlü tenvir eden şevki özledim.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




.Çok güzel bir anlatım olmuş ve güzelbir şiir çıkmiş ortaya. GÜNÜN ŞİİRİNE Tebrikler
Selam ve sevgilerimle
tebrikler...
Zamanla özlediğimiz o kadar çok şey var ki. Şairi, bu güzel şiirden dolayı kutlarım. Mavi siyaha yenilmeye mahkumdur çünkü.
Şiir her dem güzeldir. Gönülden dökülen sözcüklerin yeşerttiği güldür. Güzel şiiri ve şairini kutlarım.
kutlarım
Hatıralar hatırlandıkça acısı da tatlısı da sade yaşam öykümüzün tarihçesi kalmıyor, ruhumuzun yeni bir seyri de oluyor. Kutlarım güzel şiiri, selamlarımla.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta