Özledim
Bir Bahar yağmurlarını, birde kuş seslerini özledim.
Servi ağaçlarının yapraklarında dolaşan serin rüzgarı
Ve bulutların göç etmelerini.
Gelinciklerin açtığı bozkırları özledim.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hocam köyüm geldi aklıma ya, keklikler kalmamıştı ama kalan tüm tanımlar anlatıyor. Ve bende özledim, kendinde ne kadar olsDa komşunun bahçesinde daha tatlı olan meyve ağaçlarıni, güzinenin ürezinde kaynayan demliğin sesini ve fırınından çıkan mısır ekmeği kokusunu. ...özledim işte.
Saygılarımla.+×
Kutlarım muhabbetle aynı özlem bizdede var kaleminize sağlık
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta