Gurbet ellerinde, kaldım çaresiz
Yüreğim ezilmiş, dillerim sessiz..
Her yanım ıssızdır, her anım sensiz
Yollarına baka, baka özledim.
Nice günler geçti, arayıp sormaz
Cananı görmeyen, muradın almaz
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Nermin hanım,tebrikler,yüreğinize sağlık.Çok dokunaklı,güzel bir anlatım.Sağlık dileklerim ve
..........................Saygılarımla......
tebrik ediyorum hüzünlenerek sanki şiiri yaşamış gibi okudum
hala etkisindeyim elinize yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta