Suya bir taş attım defalarca sekti.
Islığı sönerek ‘’özledim, özledim, özledim’’,... dedi!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




özlem dizelere sığmamış taşmış,,alkışşşş
KISACIK MİNİCİK AMA HARİKA EFENEDİM DİLERİM ÖZLEMLER SADCE DİZLERD KALIR SAYGILARIMLA
Özlemler bitmez.Özlediklerinize kavuşmanız dileğimle,saygılar...
SEKE, SEKE GİDEN YAŞAMDA, ÖZLEMLERİNİZİN OLMAMASI DİLEĞİYLE SEVGİLER.
Çok şey söyleyip hiçbir şey anatamamktansa az şey söyleyip çok şey anlatmak buna denir. mükemmel. Saygı ve selamlar. Güneri Yıldız
iki satır ama manası öyle çokki kaleminize saglık ayşe hanım saygıalırmla yıldırım şimşek
Her damlasında yağmurun, rüzgarın esintisinde, ufkun ötesinde, özlem; her nefeste.. Tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta