Gökyüzünü, mekan tutmuş,
Gözü yaşlı bulutlar.
Her damlaya kucak açmış,
Suya hasret topraklar.
Tir, tir titriyor,
Öpülmeye hasret dudaklar.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




dduygu yüklü bir şiir beğeni ile okudu tebrikler necati bey
Gökyüzünü, mekan tutmuş,
Gözü yaşlı bulutlar.
Her damlaya kucak açmış,
Suya hasret topraklar.
Tir, tir titriyor,
Öpülmeye hasret dudaklar.
Çağlamış yüreğiniz.. ırmak olmuş akmış sevginiz.. hep sevgiyle kalın üstadım..Halim AKIN 10 PUAN+ANT
Hani çise, çise yağan,
yağmurun nerde?
Yıldızlar, sönük kalmış gölgende.
Dargın mısın? Küstün mü?
Öfken kime?
Işık, ışık parlıyor,
Her çakan şimşek seninle.
Bu fakirde sel sel değilde, çise çise çiğdem olası yağmurları, rahmetleri seviyor... Seller insanı ürkütür... Çise çise olmalı hayat, çise çise dolmalı huzurdan...
:)
Tir, tir titriyor,
Öpülmeye hasret dudaklar.
Diline saglik
şiiriniz asil ve insancı duygularınızı doğaseverliğinizi ve bu
güzelim doğanın sancılarını öyle güzel anlatmış ki..tebrikler
özlemin damla damla birikmesi der gibi..kaleminizde seslerimi duyuyorum çoğu zaman..kutladım
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta