Özledim çınlayan güzel sesini.
Seninle öğrendim aşkın hissini.
Aklayıp pakla gel gönül pasını.
Geçip gider gençlik çağlarım yarim.
Ak sayfa açalım gel bu hayata.
Duygular da erer belki rahata.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Uğrar bir gün inşallah.....
Tebrikler güzel şiiirnize Hüseyin bey
Ferhatça yazoılmış hasret kokan güzel dizeler hüseyin hocamm..
saygılarımla...
Saygıdeğer Hüseyin ağabey,
Sende babama özendin sanırım. Yengeyi gezmeye gönderince böyle özlem şiirleri yazıp durursun. Tez zamanda gelir inşallah...Çok güzel bir aşıklama olmuş...
Tebrik selam ve saygıyla...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta