Ah be yar şehrin dar , çıkmaz sokaklarında , her bir taşında bin hayat olan , huzura açılan pencerelerinde ,seni mi bastığın yerleri mi özledim, içtiğim mırrada mi fark vardı, yoksa yapan ellerde mi ? Yada ikram eden gönüllerde mi ? Seni mi bastığın yerleri mi özledim? Elimle doyurdugum ustu lekeli balıklar mi ? Yoksa efsane olmuş Ak balık mi ? Yada adım başı bir sevdanın mezar taşına denk gelmek mi ? kalbimi cezbeden ,dilimi damaga vuran , ruhumu zikre tutturan, seni mi bastığın yerleri mi özledim? elimi her uzattığımda, gözümü makamla her bulusturdugumda , yoldan geçen kedinin ,gökyüzün kanat çırpan guvercinin bile saygı duyduğu bir şehirde, seni mi bastığın yerlere mi özledim?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta