Sevgi dolu bakışını özledım.
Sesini özledım..
Evin içindeki kokunu özledim.
Sert görünümlü yufka yüreğini özledım.
Seni o kadar çok özledım ki
Her geçen zaman acını hafifletmiyor..
Kendi ellerimle ilk toprağını atmış olsamda
Koskoca dört yıl olsada gidişin
Gölgeni görsem sarılırım babacığım...
Kayıt Tarihi : 5.11.2024 21:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Onlara birsey olmasından korkar..
Ölümsüz olmalarını isterler..
Ama ölüm gibi bir an geldiğinde
Her ne kadar istemesekte ayrılmayı
Veda etmek bırakmak zorunda kalıyoruz sevdiklerimizi...
En büyük korku ile yüzleşmek zorunda kalışlarımız..
TÜM YORUMLAR (1)