Oturup bir masaya
.................. ahkamlar
..................... keseceğim.
Görürsün sen! ! !
........Laila'ya gideceğim
...............göreceğim
....................eğleneceğim
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Kutluyorum !
köyümü özledim,kekik ve nane kokusu kokuyor şiirinizde ..
Süleyman Kaya
Sevginaz hanım şu yerkesik dediğiniz yeri merak ettim belki bende gelebilirim de:))
Güzel bir çalışma kutlarım
Eh..Özenilecek şeyler her yerde vardır..Ha İstanbul, ha Yerkesik,ne fark eder?Yakaladığınız bu tezatı iyi değerlendirmişsiniz,tebrikler...
Yaşamın tekrarı yok. Doya, doya, sindire sindire yaşamanızı dilerim. Armağan olarak sunulmuş bu küçük ömrü...
Sevgilerimle.
Kazım BEYSÜLEN
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta