Oturup bir masaya
.................. ahkamlar
..................... keseceğim.
Görürsün sen! ! !
........Laila'ya gideceğim
...............göreceğim
....................eğleneceğim
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Kutluyorum !
köyümü özledim,kekik ve nane kokusu kokuyor şiirinizde ..
Süleyman Kaya
Sevginaz hanım şu yerkesik dediğiniz yeri merak ettim belki bende gelebilirim de:))
Güzel bir çalışma kutlarım
Eh..Özenilecek şeyler her yerde vardır..Ha İstanbul, ha Yerkesik,ne fark eder?Yakaladığınız bu tezatı iyi değerlendirmişsiniz,tebrikler...
Yaşamın tekrarı yok. Doya, doya, sindire sindire yaşamanızı dilerim. Armağan olarak sunulmuş bu küçük ömrü...
Sevgilerimle.
Kazım BEYSÜLEN
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta