Özel olmak ne kelime.
Özeller özeline.
Özellikle yazıyorum.
Özelim okur diye.
Özel sevdim.Özeliyle...
Özel oldum sayesinde.
Özel dünyam özelime.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sevgili esram hanım özel olmak çok güzel ve o özeli taşımak ise sorumluluk ister özel olmanızı sağlayana ve onu iyi bir şekilde değerlendirip taşıyacağına ınanarak şimdiden mutluluklsr dilerim yüreğine sağlık bu şiirde seni biraz daha özel ypıyor ve saygılar sunarım MAHMUT ŞİMŞEK ADIYAMAN VE TAM PUAN
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta