Ozansın,
Sabah erken kalkacak,
Açacaksın göklerin perdelerini.
Yerli yerindeyse yıldızlar ve güneş,
Sorun yok demektir.
Yerli yerinde değilse eğer okyanusun mavisi
Vebali boynunda.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Keyifle ve tadını çıkarırcasına penceremden bakarak gökyüne okudum şiirinizi,mükemmel.saygılarımla
güzel bir şiir okudum, yüreğiniz daim olsun
Ozan gönlüyle, ozanca yazan kaleminiz var olsun Ahmet Bey... tebrik ve selamlarımla...
M
Ü
K
E
M
M
E
L
... VE MUHTEŞEM...
Yorumları aşan bir eser olmuş.
Büyük keyif aldım. tebrikler üstadım....
Tam puan + ant.
selam ve sevgilerimle....
Nafi Çelik
sevgili üstadımı, aşağıdaki şiirimle sayfama davet ediyorum... (Sayfa 1, No: 20)
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta