“Coşkun” adın gibi coşar yürürsün,
Deryalara dalıp yüzen Gönüllü!
Sohbetinle bana ilham verirsin,
Ozanlar içinde Ozan Gönüllü!
Senden feyiz aldım yollara düştüm,
Aşkın ateşinde kaynadım, piştim.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hediyelerin en güzeli bu olsa gerek.
Üstadım sizin de yüreğinize sağlık feyzinizi çok
iyi almışsınız hece, uyak, ayak ve kafiye yerli yerinde.
İçtenlikle kutluyorum emeğinizi.tam puanımla. Saygılar sunarım...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta