Sen
orta oyununda isimsiz figuran…
Ben
sahnenin kırmızı perdesiyim...
Seni ortada oynatırlar
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




çok hoş çok güzel çok şirin vee çokta anlamlıydı hem gülümsetiniz /hem düşündürdünüz..tşk.ler
çok güzel ya!!
Çok özgün bir şiir... Vermek istediği mesajı ise mizahi bir anlatımla çok net veriyor:-) Kutluyorum. Saygılarımla....
Evet dediğiniz kadar varmış:)))))))
Sahnelerde oynanan oyunlar aynı...tebrikler
en anlamli siirlerinden biri....yurekten kutlarim...
sahnede olmak pek kolay diiilllll :)))))))))
yureğinize sağlık...
Sizde sizinle oyun oylamasina izin vermeyin :-))) Güzel bir siir.Tebrikler.Saygilarimla.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta