Sen
orta oyununda isimsiz figuran…
Ben
sahnenin kırmızı perdesiyim...
Seni ortada oynatırlar
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




çok hoş çok güzel çok şirin vee çokta anlamlıydı hem gülümsetiniz /hem düşündürdünüz..tşk.ler
çok güzel ya!!
Çok özgün bir şiir... Vermek istediği mesajı ise mizahi bir anlatımla çok net veriyor:-) Kutluyorum. Saygılarımla....
Evet dediğiniz kadar varmış:)))))))
Sahnelerde oynanan oyunlar aynı...tebrikler
en anlamli siirlerinden biri....yurekten kutlarim...
sahnede olmak pek kolay diiilllll :)))))))))
yureğinize sağlık...
Sizde sizinle oyun oylamasina izin vermeyin :-))) Güzel bir siir.Tebrikler.Saygilarimla.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta