tadı tuzu yok hayatın
hiçbir şey istemiyor canım
hava bile zehir zıkkım
ben de
sensizliği katık ettim aşkıma
öylece yaşıyorum
ölürcesine
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bir şiir hem bu kadar kısa olup hemde bütün yüreği devasa büyüklük de yansıtıyorsa bize şairi tebrik etmek düşer. saygılar +10
Hüzünler yapışır bazen yakamıza. Nefessiz kalırız. Tutunamadığımız zamanlar gelir. Boşluklarca savruluruz. Hüzün dolu şiiri ve değerli şairini kutluyorum. Saygılar..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta