Seni öyle seviyorum ki
Düşünmek yetmiyor,
Tenine dokunmalı her an
Ne sadece bedenini istiyorum
Ne sadece ruhunu...
Ruhsuz da yaşanmıyor hayat
Bedensiz de çünkü! ..
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Kesinlikle harika bir şiir! Kalemine, sevgine sağlık! Sevgilerimle...
Harıka
Harika bu gök tengri..Kutluyorum kalemini.Şiir küçülüp iyice özleştikçe;sözcük ve nota ekonomisi de yapıyorsun .Tıslayan dizeler,zırlayan notalara da yer bırakmıyorsun ve dar alanda hata yapma ihtimali de azalıyor şiir öze yaklaştıkça.Edebiyat hocam Mehmet Turan Tekdoğan da (ki iyi bir şairdir kendileri ve biz öğrencileri arasında Kel Turan namıyla maruftur)),bu yazdıklarımı söylemişti bana kulaklarımı çekmeden ama..Bir de final dizeleri daha da güçlendirecek arayışlar içinde olmayı aklında tut,bakarsın lazım olur ve de çok iyi olur..
Sevgiler genç dostum
mim kemal ertuğrul
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta