ÖYLE ANİDEN
..... x x x
İnkâr etsen, hatta yeminler etsen
Sarıverir bir aşk, öyle aniden…
Dalgalı denizler önünde setsen
Yıkıverir bir aşk, öyle aniden.
..... x x x
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Güzel şiiri ve bu güzel dizeleri kutluyorum...yüreğinize sağlık...nicelerine
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun
Öyle aniden geliverir aşk... ne zaman dinler ne mekan... Bunu çok güzel anlatmış kaleminiz, yüreğinize sağlık... Saygılar... Nermin Seyratlı
aşk her tğlğ engeli yıkar jer kiri temşzler diyen kalem ne güzel betimlemiş aşkın anşden gelip neler yapabileceğini kutlarım
Sacide ve Talat ... Bu iki isim benim için o kadar özel ve önemli ki...
Birden şiirinizin önüne geçiverdi...
Yüreğinize sağlık sayın şair...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta