Her sabah doğan güneşim aynı,
Gecenin ışığı, yıldızlar bile.
Dokunsam, değecek tenine elim.
Sevdanın yarısı, öteki şehir.
Bir umut treni yola çıkacak,
Tek bir yolcusu var, adresi belli,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Selma hanımın kaleminden güzel sevda şiirleri çıkmaya devam ediyor. Biz de okuyoruz. Nasıl olsa okumak yazmaktan kolay. Tebriklerimi sunuyorum efendim.
Harika bir siir. O güzel yüreginize saglik.Sevgili
Selma Günes.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta