Hasmımı deftere yazdım bir kere
Aradı dostlarım ‘’nokta koy’’ dedi
Oysa mezarını kazdım bir kere
‘’Bırak da yaşasın, daha toy’’ dedi
‘’Büyüsün gelişsin, derin oy’’ dedi
Uzun yıllar matem tuttum
Coştum ülküm Turan diye
Mazlumlarla susuz kaldım
Koştum ülküm Turan diye
Kol koladır Türk ve İslam.
Oldu destan doldu iman.
Güçlü bilek güçlü bir kan
Sayfana şöyle baktım adam dedim resmine
At gözlüğü takarak kendini aşmışsın be!
Uyan dedim muhterem yakışmıyor ismine
Ufak Dere dururken deryaya taşmışsın be!
Türk’ü inkar edeni, unutma; Türk çocuğu!
Türk’ün tarihi temiz, leke sürüyor çoğu!
Türk’e kim yan bakarsa, viran olsun ocağı!
Türk’ü inkâr edenler, hepsi sürtük çocuğu!
S/ÖZ BANA YETER
Şu gönlüm de biten narin çiçeksin
Dökülse yaprağın öz bana yeter
Hayallere iten sen tek gerçeksin
Her daim verdiğin söz bana yeter
Kul'a; akıl vermiş, kulu yaradan
Doğru yolda yürü, sıyrıl aradan...
Pişmanlık duyup ta kalma sonradan
__Ömründen gidiyor, biçilen zaman...
__Ama ne yazık ki; sözde Müslüman!
Ey! .. Yüce Allah’ım yarattın solu
Fikirsiz fahişe kapmış bu yolu
Dinsizin ağzında küfürler dolu
İmansız kulundan sen Türk’ü koru
Her dostum kendince adamın hası
Gönülleri tutmaz kir ile pası
Olur ya kibirden şişen olursa
Tutmayız yürekte günahkâr yası
Bir uçtan bir uca sıra dağlarız
Bir ah çeksem derinden kimim ben acep neyim
Parçalanır her zerrem etrafa yayılırım
Ahvalimi sunmaya bulabilsem bir deyim
Toplasam da kâr etmez ben sensiz sayılırım
Çaresiz zavallıyım bu günüm dünden beter




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!