Peygamber efendim çok güzel söyler
Sadaka belayı elbet def eder
Tebessüm edende kalmaz hiç keder
Sadakan yok ise tebessüm yeter
Üstümüzden geçen kara bulutlar
Bir damlada olsa yağmur bıraksa
Rahmetten yoksunuz söndü umutlar
Buğdaylar büyümez toprak kuraksa
Desteyi sarsaydım elle belinden
Bu kadar yorumu görünce
Doğrusu şaşırdım
Çok şairlerimiz varmış,
Manadan ziyade
Şöhrete talipmiş
Bana da yazdırdı
Bugün yirmi beş nisan, iki bin on üç
Yeşersin ülkemiz, fidan dikelim
Yavru Tema Vakfı, bize verdi güç
Yediden yetmişe, fidan dikelim
Saat on üç gibi, mc donald’stayız
Hüsnü zanda bulun tak başa tacı
Yoldaş olmayanlar nekadar acı
Fatımaların da yolunda bacı
Şiire konudur Feride BEKTAŞ.
03.11.2008
Ummandan dökülen güzel bir katre
Katreler devadır hep bin bir derde
Hak hidayet versin bilmeyenlere
Rabbim fırsat vermez ilişenlere
21.11.2008
Şiirler içinde biraz dolaştım.
Satırlarda hakkı bulup kaynaştım
Bak yorum yazmaya işte yanaştım
Selam vermez kaçar zavallı insan
28.11.2008
Ne güzel değil mi, açıldı kapı
Bir kandilde geldim, hem aranıza
Kurarız bura da, sağlam bir yapı
Tuz ekmem sizlerin, hem yaranıza
El ele dilden dile, dostluk pekişsin
Adana usulü kebap denince
Hay Hay tahtalı kebap akla gelir
Metrelik tahtalı kebap yenince
Kebabı yiyen lezzetini alır
Biz her zaman daima Hay Hay diyoruz
Allah’a olalım kul.
Zenginliği, bunda bul.
Gerçek hakiki tek yol.
Allah’a olalım kul.
Lezzet onda, huzur orda.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!