Ağının ortasında
Nasıl da mağrur durur örümcek
Ve bilgece bakarak dünyaya
Neler geçirir içinden acaba
Aklım ermez işine onun
Günlerce, yıllarca
Örüp durur ağını
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüreyecek üstüne takılan avının,
Doyururken karnını,
Yeni düşlere hazırlayıp kendini
Devam edecek ustaca yaşamaya...
...
yeni düşlere hazırlayıp kendini
devam edecek ustaca örmeğe ağlarını.......
kutlarım...
sağlıcakla ve dostlukla :)
Hür...
Eminim gözlemlediniz o örümceği zamanınıza kıyarak. Emin olun siz değer vermeseydiniz, o sadece bir örümcekti. Şimdiyse bir şiir... Budur işte bence sairlik.
Saygılarımla
İbrahim Tolga Özsoy
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta