bakıp sağına soluna
kesti meşe'yi yabancı.
önce enine,sonra boyuna
belki kitap olur belki darağacı.
bakmadı gözünün yaşına,
meşe'de tarifsiz bir acı.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




oysa tohumları kalmıştı geride,
Zindanlara attılar can versin diye...
Karanlık kolladı onları,
Yeniden yeşerdi meşe palamudu.....
yüreğinize sağlık.....
h.kuzu
keşke kitap olsa kesilen her meşe ağacı...yüreğinize sağlık Hasan Sakman
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta