Eğer bir insan kalbiyse bu ;
Şans eseri karşılaşabilirsiniz ama ;
Şans eseri bir insanı sevemezsiniz !
Pembe rüyalar bitiğinde ,
Duygularınıza karşılık verilmediğinde ,
Duygu vermeye devam ediyorsanız ;
Şu yalan dünyada
İki tane zaman varmış ...
Biri "Durmasını" istediğin !
Diğeri "Geçip gitmesini !"
Aşkın tutamakları kadınların elleridir .
İnsanlar birbirlerini seçebilirler ama
Elinin tutulmasına izin veren kadındır .
Aşk ,
Güneş saçlı ,
Mavi gözlü ,
Cesur yürekli ,
Yakışıklı bir genç olarak kaldı !..
Saçları ağaran ,
Varken , sıkışık günlerin arasında hayatın akışına bıraktığımız
Yeterli zaman ayıramadığımız insanların kıymetini
daha iyi anlayabilmek için ;
Keşke yokluğunun boşluğuna düşmeden ,
Aklımızı çok önceden başımıza alsaydık !..
Döndü eşine şöyle dedi ;
- Bak bu benim Aslan Babam !..
- Dünyayı karşıma aldım
- Arkamda dimdik durdu bu koca yürekli Adam .
- Ciddi bir hata yaptığımda bile
- Ondan öfke değil sadece şefkat aldım .
Bizim sevdamız
Ekmek arasına ,
Bir dilim peynir konup ,
Bir öğünde yenip karın doyurulacak ,
Sonra unutulacak bir sevda değil !..
Farklı sabahlarda farklı yataklardan ,
Neydi Aşk ?
Yüzlerce kez birlikte yere düşüp ,
Elele beraber kalmak değil miydi aşk ?
Hayatımın içinde ,
Kıymetli bir saatin ,
Sarkaçı gibi duruyorsun.
Gidiyorsun,
Geliyorsun ...
Buluşuyoruz ,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!