dölyatağında büyüyendi o alnından öpülen
bir öpüş bu kadar kutsal olurdu
her canlının cenini kendine güzel
toprak istemezse tohumun sonu değirmen
içine almazsa en bilge tohumu bile
umarsız bir yok oluşu bekler
en duygusal adam bile
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




toprak istemezse tohumun sonu değirmen
içine almazsa en bilge tohumu bile
umarsız bir yok oluşu bekler
Anlamı fevkaladenin fevkinin de fevkinde,
anlatımı olağanüstü güzellikte,
okumasına doyulmayan bir şiir di.
KUTLUYORUM.
Tam puan ve de saygılarımla.........halilşakir
Bu şiir ile ilgili 41 tane yorum bulunmakta