Öptüm dudağından
Nasip almadım gül kokundan
Bülbüller sustu kahrından
Uumudum yok yarından..
Tek bir dileğim var tanrıdan
Ölmek istemiyorum sana sarılıp uyumadan..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Serap hanıma katılıyorum bütünüyle güzeldi ama final içtendi kutluyorum,selamlar,saygılar..
Final güzeldi gülümsedim.selamlar.
hııııııııı....şimdi anladım..pencereme konan kuşun derdini!...
:)))))))
saygılarımla...
Bu güzel dizeleri okumak güzeldi:
.... kısa ..öz ve çok içten!.....
Tebrik ederim arkadasim.Kisa ama guzel olmus,
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta