Hasretlik, özlemi dindirmiyorsun,
İçimden ateşi söndürmüyorsun,
Yönünü silaya döndürmüyorsun,
Öptükce resmini ıslatıyorum.
İyiki gönderdin teselli bana,
Sitemler içinde sevgiler sana,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




özlem bu kadar mı güzel anlatılır...yüreğinize sağlık
Hasretin resmi çizilmiş adeta... Tebrikler efendim... Hisseden yüreğiniz dert görmesin...
Saygılarımla...
L. L. ERDİNÇ
Hasret dolu güzel bir şiir. Yüreğinize sağlık Kalın sağlıcakla ...Kaya Ünver(kaleli)
'Sevginizi çok güzel bir dille dile getirmişsiniz...Yüreğinize sağlık...Tebrik ederim...'
Sevmek ve kavuşamamak.. sevgiyi anlatmak bu kadar güzel işte .. Tebrikler şair dostum..
Hararet içinde artıyor arzum,
Kavuşmak imkansız kesilir hızım,
Zeki'yi yalınız koyma be nazlım,
Öptükce resmini ıslatıyorum.
Yüreğinize sağlık Zeki bey güzel dizelerdi kutlarım.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta