Onuda toprak aldı Şiiri - Yorumlar

Erdem Bağcı
1813

ŞİİR


13

TAKİPÇİ

ben seni kaybettiğimde...
anlamamıştım...
anlayamamıştım....
kendimi kaybettiğimi...
bittiğimi...
hiçliğimi....
derlerdi hep yalnızken...

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta