Bitirmeye yönelik değildi aşkım,
Yaşatmak istedim oysa ömrümce.
Ah kim bildi ki beynimde benden başka
Dilediğim yaşatıp büyütmek sadece,
Söyleyemediklerim damla içimde,
Yaşatabilsem yaşım göl olmaz.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Değerli şairimiz;Bu şiirde duygularınızı fazlaca yüklemişsiniz,ve duygulara biraz da felsefi yaklaşınca ortaya muhteşem güzel bir şiir çıkmış,Ama her insanı şiirlerde en fazla etkileyen bir mısra vardır şirinizde beni de çok etki,leyen bir mısra oldu:
Ne yaşadı dilediğince,
Nefes bile alamadı ağlayasıya.
Ne ben sunabildim yaşlarımı,
Yaşımı.
Bir zifirde oldu,
Ve yine bir zifirde gitti sessizce.
Umut demek istedim,
Unut oldu
Yaşlarıma karıştı başlamadan son oldu
Geç kalınmışlığın bir pişmanlığı,ve hayat hep kısa olacak ,bu yüzden acele etmek gerek:=))Yüreginize,sıcacık anlatımınıza sağlık:=)
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta