Kan yığını çocuklar, ağladı analar
Kucak kucak kitap yakıp
Etrafında
Dansetti tüm bekçiler.
Ateş sönünce karanlıkta kaybolup
Giden çocuklarına.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Tebriklerimle...
Günümüzde ki gözle görünen teslimiyetin, daha önce atılan temel taşlarının güçlendirilmesini hızlandıran 12 Eylül hafızalardan silinmiş değil elbette.Duyarlı ve sağlam yüreğinizle şiirleşen mesajlarınızın önemi oldukça büyük.Güçlü kaleminiz hiç susmasın.Tebrik eder,saygı ile 10+ant.
yüreğine kalemine sğlık ustat.
yüreğine kalemine sğlık ustat.
gerçekleri kalemler yazsada sözler hala asılı ipte malesef sayın alirabey.ne haykırışları duyan var nede yazan kelemlerin çığlıklarını.gerçekci şiirinizden dolayı saygı ve hürmetlerimi gönderiyor 10 pve ant.destekliyorum
Olumsuzlukları ve hatıralarda acı izler bırakan olayları anımsamak yeniden yaşamak kadar üzüntü veriyor insana. Tebrikler hassas düşünceleriniz ve değerli emeğiniz için...
Duyarlı yüreği kutlarım, sevgilerimle esen kalın!(10on+ant)
duyarlı yüreğinizi kutluyorum...
Bu millet ne çekti ise atmışların 71 martların 12 eylüllerin 28 şubatların esintilerinden çekti kutlayarak güzel eserinizi bir daha bu günleri bu milletin yaşamaması dileklerimle saygılar
bulutların müjdesine ve bitmeyen umutlara
baki selam olsun
Bu şiir ile ilgili 68 tane yorum bulunmakta