EN İYİ TERBİYE HADDİNİ BİLMEKTİR.
Ömrümüz bir günse eğer,
Ben ömrün ikindisiyim.
Bir saniye bin gün değer,
Ben hayatın kendisiyim!
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Deli dolu umutlara
Karanlıktan el uzatmış
Umutlarınıza karanlık ellerin uzanmaması dileği ile.....
Bir saniye bin gün değer,
Ben hayatın kendisiyim
güzel bir şiir teprikler
Ömrümüz bir günse eğer,
Ben ömrün ikindisiyim.
Bir saniye bin gün değer,
Ben hayatın kendisiyim!
hocam tebrikler ne güzel, ne manalı sözler
''ne dogru ne güzel şeyler yazmışsın yüreğine saglık sevgili dost''
çok ciddi bir nefesi var şiirinizin...
tebriklerimle...
Abdulkadir Öğdüm
yüreğine sağlık güzel şiirlerini esirgemediğin için tebrikler selamlar
Turhan Toy
Başarıların daim olsun,üstat.saygılarımla.
güzeldi.....sevgiler...
sonsuza sesler !
kutlarım
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta