Zamanı değildi bu acıların ve ayrılığın
Hep senindim niye beni derinden yaktın
Sönmeye niyeti yok gibi içimdeki yangının
Diz boyunu aşkın acılarla baş başa bıraktın
Sabretmeyi bilmez bedenim nedendir bilmem
Sorular sorarım hayata şaşkınlığım nedendir bilmem
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Begenerek okudum tebrikler
Yıllanmış kederlerimin ortasında açan, ölümsüz kardelenim,
Bakışlarda donan saniyelerde atıyor nabzım.
Hayatın korkunç muammasını sevgi diliyle çözdük,
Dağın ardıydı kader; göremedik, kördük…
Kadın; şiir ve hüznün soluk alışıdır kalbimde,
Sen kadındın, şiir ve hüzünle beslediğim........
..
kutlarım sayın ÇAVUŞ
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta