Uyandım, cama vuran damlaların sesine,
Sonbahar yine gizlice sinmiş odama,
Rüzgârın ürkek adımlarında
İnce bir serinlik dolaşıyor kalbimde.
Toprak kokusu dolmuş ciğerlerime,
Bir tebessüm aradım, taş duvarlarda,
Ne bir dost bulabildim, ne de bir yârda.
Meydanlar kalabalık, içimse kocaman boşluk,
Her yüzde bir maske, her elde bir tuzak…
Gülmedim yıllardır, gülene küstüm,
Bismillahirrahmanirrahim…
Bir sancak iner gökten,
Rengi kanla yoğrulmuş,
Hilali dua, yıldızı niyazdır.
Gecenin en karanlık yerinde
Bir ışık yanar;




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!