Bazen çoğu kez bir oluşumda, bir olumluluk veya olumsuzluk arasında kendimizi duygu ve düşüncelerimize göre oluştururuz.
Oysa yaşamda her bir oluşum ve olabilirlilik olmuştur henüz oluşmadan önce.
Buyüzden yaşadıkça her bir olağanlık bizi içinden oluşturur.
Gerçek bir algıda idrakı olduran düşünce ise yaşamda daima olağan dışı gerçekliğe oluşur.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




'Şiirler kalbin iyi yanındadır her zaman.' Güzel bir betimleme sizinde yüreğinize sağlık çok teşekkür ediyorum.
varoluşta denge adına tasarlanmış herşey ve yaşananacak birikimlerin aklın yoluyla teraziye konuluş şekline kadar olan herşey çok ince bir elekten geçirilmiş ve hesaplanmıştır.. iyinin yahut kötünün yanında olma dürtüsü özgür iradeye bırakılmıştır.. ama şiirler kalbin iyi yanındadır her zaman..diyerek kutluyor, saygılar sunuyorum.. yüreğinize sağlık tuba hanım..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta