Gittiğinden beri,
Kimseyi özlemedim
Senden başka...
Kimseyle konuşmadım uzun uzun
Yalnızlıktan başka...
Hiçbir zevkine kapılmadım hayatın
Seni düşünmekten başka...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




umudunun gerçeğe dönüşmesi dileğimi bu vesileyle tekrar ediyorum..güzel şiirlerinin devamını bekliyoruz..
bu şiir yaşanmış bir aşk ise ve karşılıksız bir aşk olduğuna inanıyorum sizi sizden daha iyi kim tanır bu şiirler hangi peri için yazilmiş kardeşim sen kalbimize adını mığ gibi yazmışsın helal olsun çalışmaların için tebrikler
Guzel anlamli bir özlem ve asil bir sevda islenmis. tebrik ediyorum kardes. Basarilar.
Tüm yollar sevdaya çıkar. Tebrikler. Sevgiler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta