Ölüm çok güzel olmalı,
yumuşak, kahverengi toprakta yatmak,
birinin başının üzerinde çimlerin dalgalanması, ve sessizliği dinlemek.
Dünün olmaması, ve yarının olmaması.
Zamanı unutmak, hayatı affettmek, barışta olmak…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Lakin bunun olabilmesi için heybenin azikla dolu olması gerek,bizi düşündüren ve uyaran beyitlerini adına teşekkürlerimizi arz ederiz Şair bey...kaleminize sağlık.
Çok güzel olmalı, hayatı affetmek.
Ölüm bu kadar güzel anlatılamaz
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta