Her gece yastığa
Başımı koyduğumda,
Karanık odamda
Ölüm gelir aklıma...
Bense onu
Uykumun içine gömüp,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ölümü uykulara gömüp öldürebilsek keşke. Yürek sesiniz hiç susmasın. Tebrikler...
kutlarım çok bizden bu dizeler. adige zeynep.
Bense onu
Uykumun içine gömüp,
Uyanırım yeni sabahlara...
UNUTMAYIN,UYKU DA YARI ÖLÜMDÜR...
SAYGILAR SELAMLAR
sakın gaflet vermesin,ne gençliğin ne yaşın?
ölüm her an arkanda,terk bilmez arkadaşın!
deve kuşu misali,gömsen başı gaflete!
erketede o avcı,belada inan başın!
kaçmak mümkün değilse,barış yapmak evladır!
onu bize gönderen,Rahim Kerim mevladır!
ölüm yokluk değildir,sonsuzluğa son çare!
hak maşuka müştaka,o nazirsiz sevdadır!
meltem hanım bizde ölüm çin böyle düşünüyoruz.ve çok ta huzurlu,sürurlu,mutlu,umutlu,gerçekçi yaşıyoruz.
saygılar,başarılar.
tebrikler...saygılarımla...
ölüm ölüm dediğin ölümü öldürmekmiş,
doğar doğmaz ağlayan, gözleri güldürmekmiş...
ölümü düşünmek sanıldığı gibi kötü bir şey değildir,
tebrikler düşünceleriniz için
tebrik ederim...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta