Şimdi hangi yaşama sevinciyle coşan.
Bir yüreğin gırtlağına,
Çökmüşsün ölüm.
Nerdesin ölüm.
Gel bana.
Çok yalnızım, gel bana.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'Şimdi hangi yaşama sevinciyle coşan.
Bir yüreğin gırtlağına,
Çökmüşsün ölüm...' çok güçlü hocam...tebrikler...
şiirin çok etkili,tüyler ürpertiyor...yalnızlığın verdiği acıyla ölüme davet çıkartmak hayli hazırlıklı birine has olsa gerek...cesur bir giriş...umarım sonradan yanılmışsınızdır...'cennetin yada cehennemin farketmez' derken umarım anlık bir hüzündü deyip bir kez daha düşünmüşsünüzdür...tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta