Ölüm Şiiri - Yorumlar

Kerem Kayar
216

ŞİİR


30

TAKİPÇİ

Belki de, son kez bakıyordu
Hiç farkında olmadan
Hiçbir korku duymadan
Gideceği yeri bilmeden
Son kez bakıyordu…

Ne içtiği suyun

Tamamını Oku
  • Sevim Aslanalp
    Sevim Aslanalp 19.04.2011 - 13:39

    yinede hayatın gerçeği......tebrikler...teşekkürler....

    Cevap Yaz
  • Selahattin Bakır
    Selahattin Bakır 12.04.2011 - 20:11

    Bu başarılı çalışmanızdan dolayı siz şair dostumu kutlar saygılar sunarım Selahattin BAKIR

    Cevap Yaz
  • Ahmet Cevdet Bekkaya
    Ahmet Cevdet Bekkaya 11.04.2011 - 10:37

    Hayatın sonunu hüzünlü duygularla işleyen yüreğini kutlarım. Kalemin daim olsun, selam ve saygılar...

    Cevap Yaz
  • Salim Erben
    Salim Erben 09.04.2011 - 18:51

    Şiir akışı anlatımı
    düşünürlüğü satır geçişler
    takıntısız
    mükemmellin üzerinde
    bir paylaşım olmuş
    benden tam puan kutlarım
    ...................................

    Cevap Yaz
  • Erol Uraz
    Erol Uraz 08.04.2011 - 11:21

    Ölmek üzere olan birinin sizce neler düşünebileceğini güzel bir dille yazıya dökmüşsünüz. Tebrikler ediyorum. Ama kim bilebilirki. Belki sevdiklerinin değersizliğine döktü gözyaşını. Belki gerçek yüzleri gördü ağladı. Belki sevinç gözyaşıydı. Belki yaşadıklarına kahretti. Ama gerçekte bilmemiz için tek şansımız var oda ölümü yaşamak.

    Cevap Yaz
  • Recep Uslu
    Recep Uslu 08.04.2011 - 10:48

    Tebrikler....
    Recep Uslu

    Cevap Yaz
  • Nihal Akcan
    Nihal Akcan 07.04.2011 - 18:37

    Ölümü beklemek acıı..

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta