Ana rahminde cenini bulursun,
Gerdek gecesinde gelin alırsın,
Yaz demez kış demez her an gelirsin,
Güzel gel ey ölüm yazlar aşkına.
Sivrisineğin iğnesinde varsın,
Kışta yolda kalana soğuk karsın.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




cok güzel cok...etkilendim
De bana ölüm nerde bulursun beni,her yerde buluyor İshak bey her yerde.Nilgün_Bursa
Yeter ki mertce gelsin...
Sevgiyle kutluyorum bu güzel tanimlamayi...
Sırası gelen gidecek değil mi? Elleriniz dert görmesin..Sevgiler Hatice Bediroğlu
Elbet bir gün gelecek ölüm,alıp götürecek mutlaka,ölümünde hayırlısı vardın ondan olsun diyelim...şiirinizin çok uzun olduğunun bittikten sonra farkına vardım,almış götürmüş dizeleriniz elinize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta