İçimizdeki adalet ve sevgi bir kuş.
Uçmuş gitmiş.
Kalmamış geride barış.
Hep yalan hayat.
Ölüm bir kurtuluş,
Bu pislikten bir kaçış.
Her şey sahte.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu dunyada iyi yurekler olmedikce, olumde bir dugun olacak....giden kurtuluyor vay kalanin haline...Harika siiriniz
Saygilar
ölüm.... okudukça beni başka diyarlara yolladı..acıyla beraber mücadeleyide bırakmamamıza inanıyorum kaleminiz hiç susmasın saygılar.
melek ayaz
ölüm derken bile ölümden kaçışı arıyorsun:))en kırgın, en üzgün anında bile yaşama sımsıkı tutunmanın, yaşamdan zevk almanın çarelerini aramanın, pes etmemenin doğal sonucu:))süper..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta