Yaşamak,
Yaşlanmaktır birazda...
Önce ömür;
Sonra gözler dolar yaşlarla...
Yakın olur bazı zamanlar,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'' ÖLÜM '' Her aklına geldiginde ah edip vah edip inleme,bu halinle Tanrıyı incitmiş olacaksın,ecel kapına geldigi zaman evi telaşa verme ! o geldiginde sen gitmiş olacaksın... var olan tek gerçegi tokat gibi yüze vuran bu güzel şiir için kutlarım... Sevgiyle ve huzurla yaşa emi ! o güzel yüregin gibi.
DOĞRUDUR SÖYLEDİKLERİNİZ AMA HAYAT A'DAN BAŞLAR...:))HİLAL SABA
Yalandır Eliften başka tüm harfler,
Günü gelen, ait olduğu aslına döner...
Tebrik ederim. Güzel yakalamış ve işlemişsiniz...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta