Yaşamak,
Yaşlanmaktır birazda...
Önce ömür;
Sonra gözler dolar yaşlarla...
Yakın olur bazı zamanlar,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




'' ÖLÜM '' Her aklına geldiginde ah edip vah edip inleme,bu halinle Tanrıyı incitmiş olacaksın,ecel kapına geldigi zaman evi telaşa verme ! o geldiginde sen gitmiş olacaksın... var olan tek gerçegi tokat gibi yüze vuran bu güzel şiir için kutlarım... Sevgiyle ve huzurla yaşa emi ! o güzel yüregin gibi.
DOĞRUDUR SÖYLEDİKLERİNİZ AMA HAYAT A'DAN BAŞLAR...:))HİLAL SABA
Yalandır Eliften başka tüm harfler,
Günü gelen, ait olduğu aslına döner...
Tebrik ederim. Güzel yakalamış ve işlemişsiniz...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta