Sen güneşiydin
En zifiri günlerimin..
Oysa;
Şimdi bir yara
Zamansız açan bir çiçeksin
Sol yanımda...
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




duygu dolu dizeler yüreğinize sağlık.....
Kutluyorum emeğinizi...yüreğinize, kaleminize sağlık...duygu dolu dizelere teşekkürler.
Her şiiriniz gibi, çok beğenerek okudum Birgül Hanım,
Sadece şiirin finaline iirazım var.
'Lakin;
Zemheriye beş kala
Olmaz ki…
Böylesi aşklar
BU MEVSİMDE YAŞANMAZ Kİ… '
demişsiniz.
Buraya yazmak saygısızlık olur diye sadece adresini vereceğim bir şiirimin; (sayfa:12,sıra:339)...Bir boş vaktinizde göz atarsanız, itirazıma hak vereceksiniz snırım.
Bu güzel şiiriniz yine 10 puanlıktı bence...
Kotlarım sizi efendim,sevgimle, saygımla
Ünal Beşkese
* AŞKIN MEVSİMİ OLMAZ *
AMA SİZ ÖYLE DİYORSANIZ ÖYLE OLSUN
DUYGU DOLUYDU KUTLUYORUM
Müthiş bir şiir.Vuruyor tam orta yerinden sabahın.
Kutlarım.Sevgiler.Ant.+10
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta