Susmak,
Sessiz sedasız çekip gitmek
Yok bu gece firar olmaz
Gönlümde...
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Final düğümledi...
Sensiz olmamak..İşte mesele bu..
Tebriklerimle
_______Oflu_______
www.turkedebiyat.net
Sende sen olmak,
Seninle olmak...
Aslında sensiz olamamak.
Dizelerinizin hepsinde bir duygu seline kapılıyor insan. Tebrikler. Sevgiyle. Kıymet Sönmez
Duyguların renkleri sarmış dizelere Tebrikler sayın Koçak
Bütün duyguları çok güzel işlemişsiniz,
Tebrikler kaleme, salamla...
Yüreğine sağlık...
Çok güzel bir yorumla yazılmış,güzel ve anlamlı bir şiir.Tebrik edrim.
Mürsel Adıgüzel
güzel şiirinzi kutluyorum sn koçak...
sevgiler..
Bu güzel şiir benden tam 10 puanı da aldı. Tebrikler Hasan bey. Serbest şiir size yakışmış.
Dokunmak,
Teninde ben olmak
Yok bu gece başkası olmaz
Gönlümde
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta