Olmadım
Ne mahallenin en bıçkın delikanlısı
Ya da kahvehanelerin sağlam kumarcısı
İstermiydin
Şöyle okkalı bir baş belası
Olamadım
Olmak istedim
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




TEBRİKLER...DEĞİŞİK BİR SESLENİŞ.
Ben bu 3,4-4 meselesini, yaşamı coşkulu ele almak diye yorumluyorum. İçinde sevgisi bol, sevdası bol, aşkı bol olan...Tebrikler
3.5 ile 4 arasındadır hayat
Ya 3.5 atarsın ya 4 lük yaşarsın . çok güzel bir anlatım .sıkı bir takipçinizim bütün şiirlerinizi okudum. itiraf etmeliyim ki bu şiiriniz çok güzel olmuş.kaleminize vede yüreğinize sağlık.
Son derece güzel bir şiir felsefik bir antımı var kutlarım saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta