Hangi gönül seni delice sevdi
Kaçtım ateşinden yandım be Leyla
Tenime teninin dudağı değdi
İçtikce susadım kandım be Leyla.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Tebrikler Üstad!
Pek akıcı, duygu yüklü, dokunaklı ve manidardı.
Kaleminiz hareketli, ilhamınız bereketli olsun.
100+heybem.
Selam ve saygıyla.
Dağları delmişti Ferhat gardaşım
Açtığı çukurda kaldım be Leyla.
Güzel şiir.Saygılarımla
Her gönlün bir leylası var üstadım.Yüregine sağlık.Saygılarla selamlıyorum.
Çok güzel üstad.. listemde
harika siir yüreginize saglik
Kutlarım antolojime aldımı tam puanımı bırakdım saygılar
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta