Yaralandım yaralandım
Oyar vurdu yaralandım
Öldü kalbimdeki sevdam
Matemlendim karalandım
Gelen vurdu giden vurdu
Sevda sardı savurdu
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Muhterem kardeşim, şiirinizi zevklele okudum
şahaser olmuş sizi kutlar başaralarınızın devamını dilerim.
hoşca kal dostca kal.Sevgi ve saygılarımla
acılar olgunlaştırır efendim.kutlarım sizi
tebrikler harika bir şiirdi tebrikler
İçinizde doğan güneşin yansımalarını mısralarınıza okumak büyük bir zevkti sevgili şairim,
Güzel yüreğinizi sevgiyle selamlarım. Tam puan, Bilal Esen
Yaşamak için yiğitçe çıkışlar gerekir;
Kolayca bayrak açıp teslim olmak niye !..
Kahrolup küsmek mi gerekir, kahpe dünyada..
Cümle alem sevdi, bir o sevmedi diye...
Tatlı, Bursa'nın kestane şekeri kadar güzel bir şiir,
ya da, Emine'min pembe tombul yanakları gibi !....
Başarılar... başarılar...
:)sonuna tebessüm etmemk elde değildir helede benim için:)) sevda ateşi olmasa yürekte nasıl yazılır bunca güzellikler yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun:)saygılar
Zerrin hanım sevmeseydim ne olurdu demişsiniz
sevmeseydiniz bu güzel dizeler olmazdı
bizde okuyamazdık sizin gibi güzel bir insanı tanıyamazdık felek sadece size değil bize de aynı felek aynı oyunlar tuzaklar
TEBRİKLER LATİFE ÜSTÜNDAĞ
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta